Ta spletna stran uporablja piškotke. Z brskanjem po strani se strinjate z našo izjavo o Piškotkih. Sprejmi in zapri
    Knjižni sejem Ljubljana

    Splošni pogoji

    Splošni pogoji nakupovanja v spletni trgovini Tehniške založbe Slovenije, d. d.



    Veljavnost ponudbe

    Ponudba velja do spremembe, objavljene v splošnih pogojih nakupovanja.
    Vrednost ponudbe je enaka ceni v košarici.

    Na vrh


    Cene

    Vse cene so navedene v evrih (€) in vključujejo 9,5 davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležba pri poštnini, …) veljajo na dan oddaje naročila oziroma do spremembe cenika. Pridružujemo si pravico do spremembe cen.

    Na vrh


    Popust v spletni trgovini

    Vsem kupcem v spletni trgovini priznamo 10% popust na vrednost naročila, naročnikom revije Življenje in tehnika pa 20%. Kupcem, ki so tudi naročniki naše revije, pri oddaji naročila pod opombe le-to označijo. Pripadajoči popust bomo obračunali po prejemu naročila.

    Popust velja le za knjige TZS, za preostalo ponudbo (učbeniki, delovni zvezki, igrače in drugo) pa popust ne velja. Popust se upošteva pri knjigah, ki so v prodaji dlje kot šest mesecev.

    Na stroške dostave popusta ne priznamo.

    Popusti se ne seštevajo. Prav tako popust 10% za nakup v spletni knjigarni ne velja za akcijske cene, posebne ponudbe in prednaročniške ponudbe.

    Na vrh


    Način plačila in plačilni pogoji

    Račun in položnice bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenimi knjigami.

    Kupec naročene knjige plača po povzetju s priloženo položnico ali po predračunu.

    Na vrh


    Način in čas dostave blaga

    Naročene knjige, ki so na zalogi, navadno dostavimo v 2-3 delovnih dneh po prejetju naročila na katerikoli naslov v Sloveniji. Pošta Slovenije namreč zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji najkasneje v 3 delovnih dneh. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem obvestite na narocila@tzs.si ali nas pokličite na (01) 479 02 11.

    Reklamacije sprejemamo po telefonu na št. 01/47 902 11, po faksu na št. 01/47 902 30, pisno na naslov TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana, po elektronski pošti na naslov narocila@tzs.si ali osebno vsak delavnik med 8:00 in 14:00 uro na lokaciji TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana.

    Na vrh


    Stroški dostave

    Stroški dostave znašajo 2,99 €. Založba poravna poštnino, če vrednost naročila presega 40 €.

    Za dostavo zunaj države zaračunavamo dejanske stroške poštnine po ceniku Pošte Slovenije ne glede na vrednost nakupa.

    Poštnino po povzetju (0,96 €) zaračunava Pošta Slovenije neodvisno od založbe.

    Opozorilo: Pošta Slovenije, d.o.o. in banke uporabnikom za vsako plačilo načeloma obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev spletne trgovine. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški, in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,96€ za pakete v vrednosti do 96 €, pri paketih z vrednostjo do 96 € do 501 € je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 € pa znaša provizija pošte 5,01 €. 
    Proviziji in odkupnini, ki jo plačate Pošti Slovenije, se lahko izognete le s plačilom po predračunu.

    Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno, in sicer vsak delovni dan od 8.30 do 15.00 ure na sedežu založbe, Lepi pot 6, 1000 Ljubljana. O prevzemu nas obvestite najmanj en dan prej na telefonsko številko (01) 479 02 11.

    Na vrh


    Odstop od pogodbe

    Kupec ima pravico, da najkasneje v 15. dneh po prejemu blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razloge za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec sporoči po faksu, na št. 01/47 902 30, pisno na naslov TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana, po elektronski pošti na naslov: narocila@tzs.si ali osebno vsak delavnik med 8:00 in 14:00 uro na lokaciji TZS, d. d. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
    Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti TZS najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Blago vrne po pošti ali osebno na naslov TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana. TZS, d. d., bo kupcu vrnila že plačano kupnino. Denar bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki s strani kupca.
    Podjetje bo potrošniku vrnila prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
    Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
    Povezava do obrazca za odstop od pogodbe

    Na vrh


    Reklamacije

    Rok za reklamacijo je 8 dni od prejema blaga.

    Reklamacije sprejemamo po telefonu na št. 01/47 902 11, po faksu na št. 01/47 902 30, pisno na naslov TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana, po elektronski pošti na naslov narocila@tzs.si ali osebno vsak delavnik med 8:00 in 14:00 uro na lokaciji TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana.

    Na vrh


    Vračilo in zamenjava

    Če z naročeno knjigo ne boste zadovoljni, jo lahko brez obveznosti (nepoškodovano) vrnete v 15 dneh od prejema. Zamenjali vam jo bomo za katerokoli drugo knjigo ali vam povrnili celotno kupnino. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila. Če želite naročeno vrniti, pokličite (01) 479 02 11 in razložili vam bomo način vračila.

    Če v knjigi odkrijete napako (npr. manjkajoče, pomešane ali prazne strani, poškodovane platnice), lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, uveljavljajte reklamacijo in knjigo vrnete na naš naslov. O zamenjavi nas obvestite na naslov narocila@tzs.si oz. v pošiljko priložite kratko obrazložitev ter kopijo računa. Pridružujemo si pravico do presoje, ali je bila reklamacija upravičena.

    Knjigo lahko vrnete tudi osebno.

    Na vrh


    Varstvo osebnih podatkov

    S podpisom na naročilnici ter prijavo v e-knjigarno soglašate, da založba pridobljene osebne podatke shrani in uporablja za interni arhiv, statistiko ter obveščanje o novostih in ponudbah. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da vaše podatke v roku 15 dni od zahteve začasno ali trajno prenehamo uporabljati za namene neposrednega trženja.

    Spletno naročilo se smatra kot sklenitev pogodbe o naročilu blaga. Pogodba se hrani v arhivu na sedežu družbe za obdobje, ki ga določa Pravilnik o računovodstvu na podlagi Zakona o gospodarskih družbah. Vsak kupec ima pravico vpogleda v svojo pogodbo in sicer osebno z osebnim dokumentom na sedežu TZS, d. d., Lepi pot 6, 1000 Ljubljana vsak delavnik med 8. in 15. uro.

    Na vrh


    Varstvo pravic industrijske lastnine

    Ničesar, kar vsebujejo knjige in revije, izdane v založbi TZS, d. d., ni mogoče šteti kot podelitev pravice do uporabe v druge namene, razen tistih, ki jih predvideva zakon o avtorskih in sorodnih pravicah, ter jih ni mogoče uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja TZS, d. d.

    Fotokopiranje in razmnoževanje je prepovedano.

    Na vrh


    Odgovornost za stvarne napake

    Podjetje Tehniška založba Slovenije, d. d. odgovarja za stvarne napake prodanih knjig ali drugega blaga skladno z veljavno zakonodajo. Za skrite oziroma stvarne napake je v veljavi reklamacijski rok, ki ga predpisujejo veljavni pravilniki v Republiki Sloveniji. Gre za napake, pri katerih blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo (npr. zamešane strani v knjigi, prazne strani ipd.). 

    Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.

    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska
    Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

    Na vrh

    Pristojnost sodišča

    Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Če sporazuma ne bosta mogli doseči, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani po pravu Republike Slovenije.

    Potrošnike v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

    Povezava na SRPS platformo: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

    Na vrh

    Unsafe JavaScript attempt to access frame with URL about:blank from frame with URL file:///srv/www/ekdis.si/page_content.js. Domains, protocols and ports must match. Array